Üzleti lehetőség

Hogyan lehet több embert elérni 2018-ban?

Érdekel egy profi online marketing módszertan?

Kérlek, minden mezőt tölts ki.
Kérlek, adj meg egy valós e-mail címet.
Ez az Email cím szerepel a listában!
Sikeres Feliratkozás!

Miért Én? Miért a network marketing? Miért a DXN? Miért Te?
Miért a kifogások? Miért most? Miért ne?

Ezek a legjellemzőbb kérdések és témakörök bármilyen lehetőségről is esik szó.
És ezekre a kérdésekre ígérünk választ az alábbiakban.

Miért Én?

Egy olyan üzleti lehetőséget kínálok Neked, ami alapjaiban változtatta meg a gondolkodásmódomat az értékesítésről, a marketingről, a network marketingről, a néha már szitokszónak számító multi level marketingről, az MLM-ről.
Ha unod a mindennapi mókuskereket, ha valami másra vágysz, ha szeretnéd a mostani életedet kiegészíteni, vagy az egészet lecserélni, változni, vagy változtatni, valamit elkezdeni, valamibe belevágni, és ez az út az értékesítés fele vezet, akkor két választásod van, ha ezt a vetületét nézzük az értékesítésnek.

Terméket vagy szolgáltatást?Terméket, vagy szolgáltatást?

És ne ijedj meg az értékesítés szó hallatán, hiszen az igazán jó értékesítő, az a mesélő. Az aki elmondja, elmeséli a saját élményeit, tapasztalatait egy termékről, vagy szolgáltatásról. Állásfoglalás és minősítés nélkül az előbbire szavaztunk mármint a termékre, mert hiszünk abban, hogy a napi fogyasztási cikkek piaca egy olyan állandóan fejlődő, folyamatos igényt generáló piac, ahol nagyot nem lehet hibázni.

Minden nap eszünk, tisztálkodunk, és ha mi is abba a 83%-ba tartozunk, amibe az európaiak nagytöbbsége, akkor kávézunk is.

Mennyivel egyszerűbb egy olyan terméket ajánlani, amit mindenki ismer, mint egy még nem létezővel piacot hódítani. Mennyivel egyszerűbb arról beszélni, hogy milyen az íze, milyen a hatása egy forró, finom gőzölgő kávénak, mint mesélni a “nagy, piros piruláról”, ami “eddig nem volt az életed része, de holnaptól az kell, hogy legyen”.

És aki a kávénak a “rabja”, amikor kifogy a készlete, újra vásárolni fog. Újra és újra és újra.

A kérdés csupán az, hogy a polcról veszi le a kávét a szupermarketben és fizeti meg az árát a kiskereskedőnek, a nagykereskedőnek, a gyártónak, a szállítónak, a marketingeseknek, hogy a teljes kiskereskedelmi láncot ne soroljam, vagy megrendeli úgy, hogy ezzel már nincsen semmi teendőnk, de az újra megismétlődő forgalom nagyságával arányos bónusz folyamatosan megérkezik majd a számlánkra minden hónapban.

Egyszóval azért Én, mert egy olyan terméket, egy olyan rendszert, egy olyan lehetőséget, egy olyan fókuszt, és több olyan technikát mutatok Neked, amivel valami mást, valahogyan máshogy tudsz elérni.

Miért a network marketing?

Miért a network marketing?

„Miért van az, hogy egyesek kevesebbet dolgoznak, mint mások, mégis többet keresnek, kevesebb adót fizetnek és nagyobb anyagi biztonságban élnek? Mindössze azt kell tudni hozzá, melyik “negyedben” dolgozzunk és mikor.”

Robert T. Kiyosaki „Cashflow négyszög” című bestsellerében 4 kategóriáról beszél az alkalmazotti, vállalkozói (önalkalmazotti), a cégtulajdonosi és a befektetői lét rejtelmeiről és arról, hogy vajon melyik forma az, amiben a mai világban a legjobban tudunk kiteljesedni, anyagilag függetlenné válni.

Én hiszek abban, hogy bármelyik területen lehet teljes és értékes élni, és hiszek abban, hogy a network marketing nekem az a terület, ahol a legkisebb anyagi befektetéssel, a legbiztosabban el tudom érni, hogy egyszerre uraljam az időmet és pénzügyeimet.

Olyan produktumot hozhatok létre, ami nélkülem is működik, dolgozik.

Gondoltál már arra, milyen jó lenne, ha a munkahelyeden befektettet energiád eredményét a gyermekeid örökölhetnék? Ha akkor is ugyanazt a fizetést kapnád, amikor nyaralsz, vagy pihensz?

És amikor a legkisebb befektetésnél, anyagi befektetésre gondolok, ne gondold Te sem, hogy 0 befektetéssel, azonnal és gyorsan vagyonokra lehet szert tenni. Ha ilyen megoldást keresel én a lottót javaslom. De a viccet félretéve, hiszem, hogy befektetett munka nélkül nem lehet értéket termelni.

És itt most a Te IDŐD, ENERGIÁD és ELTÖKÉLTSÉGED befektetése a tét.

A jó hír, hogy az időd és munkád befektetése a network marketingben nem egyenes arányban állnak azzal, amit profitálni tudsz belőlük.

Miért a DXN?

Sokan ma sem tudják eldönteni, mi volt az, ami igazán vonzó volt az első találkozáskor. Van, akit, az üzlet és a lehetőség és van, akit a termékek szólítottak meg először. De azt hiszem azokban, akik egy ideje a DXN-t képviselik már nem tudnak és nem is akarnak a kettő között különbséget tenni.

A DXN egy életmód.

Olyan termékeket fogyaszMiért a DXN?tunk, használunk, amik harmóniában állnak a szervezetünkkel, amik a tapasztalatok alapján jó hatással vannak ránk és az egészségünkre. Megosztjuk a tapasztalatainkat, élményeinket a termékekről és az üzletről és ezáltal csapatot építünk és a mi termékfogyasztásunk mellett, másoknak is megmutatjuk, ők hogyan tudják ugyanezt tenni.

Lehetőségünk van professzionálisan üzletet építeni, akár az online marketing legfrissebb eszközeit igénybe véve, vagy hagyományos módon, „offline”, személyesen kommunikálni, vagy a leghatékonyabban a két eszközt együtt használva építeni az üzletünket.

És persze lesz, aki az üzletre nem, de a termékeinkre fogékony lesz, hiszen egy olyan termék áll a középpontban, amit az emberek több mint 83 %-a naponta fogyaszt. Az egészséges életmóddal pedig egy olyan fókuszt helyezünk a középpontba, ami mellett akkor se mehetünk el csukott szemmel, ha a család, az emberi kapcsolatok, a karrier, vagy éppen az önmegvalósítás az, amiben a legtöbbet szeretnénk fejlődni. Nem állítanék fel sorrendet és nem priorizálnék, de ha az egészségünkre nem koncentrálunk megfelelőképpen akkor a többi területen sem tudunk maximálisat nyújtani.

A jó hír, hogy egy olyan üzleti lehetőségről beszélünk, amit bátran hirdethetünk az interneten, publikálhatunk, megoszthatunk, hiszen bárki számára elérhető és használható.

A fő terméket a DXN kávét tíz éve újdonságként mutattuk be Magyarországnak és Európának, de ma már százezernyien fogyasztják Európában rendszeresen. Ma már tudjuk, hogy aki megkóstolja, megszereti és fogyasztójává válik. Ismerd meg te is a DXN-t és a termékeit.

És ha röviden kérdezed, miért a DXN?

A DXN csábereje a küldetésében rejlik, hiszen célunk választ adni arra, hogyan segítheti hozzá a cég az embereket, hogy életüket egy más minőségben éljék. Akár fogyasztóként, akár munkatársként. A cég legfontosabb értékei a megbízhatóság, a becsületesség és az erény ez a DXN, vagyis a dexin szó jelentése.
Etikus MLM hálózatot építünk és ez a legfontosabb üzenetünk.

Miért Te?

Röviden? Mert Te is képes vagy rá!

És nem csak azért, mert oly divatos ezt állítani, hanem azért mert Én is minden támogatást és segítséget megkaptam ahhoz, hogy ki tudjam tűzni a céljaimat és ahhoz, hogy elinduljak a céljaim felé és tegyek azért, hogy megvalósítsam őket.

Miért Te?És persze beszélhetünk bármilyen lehetőségről, csak akkor van értelme, ha azzal a Te céljaid megvalósíthatóak. És hogy mi a Te célod? Egy autó, egy ház, egészséges élet, jó emberi kapcsolatok, több pénz, a hivatásod megtalálása, utazás, anyagi függetlenség, biztonság, vagy valami egészen más?

Miért Te? Amiért Én is, mert Én képes vagyok Rá és meg tudom mutatni Neked az utat a céljaid felé vezető úton.

Ehhez nyújt a DXN, és ehhez nyújtok én is segítséget és támogatást.

Miért a kifogások?

Mert így szokás. Mert a csapból is a különféle üzleti megoldások és lehetőségek folynak. Mert „ciki” az MLM.

Miért a kifogások?Mert mindenkinek van egy „MLM sérült” ismerőse, valaki, aki már kipróbálta, de nem sikerült, vagy valaki, aki tudja, hogy már lekéstünk mindenről és korábban kellett volna elkezdeni. Félünk a barátainktól, a párunktól, hogy mit fog mondani, ha elmeséljük neki, vagy nem félünk, bátran elmeséljük, de elutasítást kapunk. Mindenkinek van egy története, az enyém az, hogy megkóstoltam. Semmi sem pótolhatja a tapasztalást és saját élményeket. Nem szeretnénk senkit sem meggyőzni, átformálni, megváltoztatni.

De ajánljuk magunkat, a DXN-t és a termékeinket. Vidd el te is a saját tapasztalatodat, a saját élményeidet!

Miért most? Miért ne!

“Ne várakozz, a tökéletes pillanat sosem jön el, láss hozzá most azzal, amid van, idővel jobb eszközöket fogsz találni.” (Napoleon Hill)

Befektetés? Igen, kelleni fog. Fektesd be az idődet és ez energiáidat. Majd később? Majd, ha meglesz minden információd? Majd, ha kikérted a véleményét…? Majd, ha tényleg…? Majd, ha…?

Miért most? Miért ne!A bal oldali sáv regisztrációs gombjára kattintva díjmentesen csatlakozhatsz a hálózatomhoz. Ha kérdések vannak benned, oszd meg velem az elérhetőségeimen és igyekszem megválaszolni azokat.

Ha szeretnéd megkóstolni a DXN kávéit, kipróbálni egy-egy terméket, akkor is jó helyen jársz, keress és megmutatom Neked ennek a lehetőségét is.

Ha szeretnél élni az üzleti lehetőséggel a díjmentes regisztrációt követően válaszd a Dinamikus Start Csomagjainkat, ezek segítségével már nagyobb lendülettel és terméktapasztalattal indulhatsz el az üzleted építésének az útján. A DSP, Dinamikus Start Program részleteivel kapcsolatban is keress engem.

Tervezzük meg együtt a következő lépeseket és lássuk a célokat.
Miért most? Miért ne!

Látod a lehetőséget a hálózatépítésben és kipróbálnád az online marketing erejét?

Kérlek, minden mezőt tölts ki.
Kérlek, adj meg egy valós e-mail címet.
Ez az Email cím szerepel a listában!
Sikeres Feliratkozás!